Ugrás a tartalomhoz

Tartalom szekció

Gyakran ismételt kérdések

Meddig módosíthatom a kosaramat?

A kosár módosítására saját autós kiszállítás esetén a kiszállítást megelőző nap este 20:00 -ig van lehetőség. Online fizetés esetén a kiszállítás időpontja nem módosítható az eredeti rendelés időpontjától számított 14 napon túli időpontra. Felhívjuk figyelmedet, hogy saját autós élelmiszer rendelések módosításánál ugyanúgy 60 percig tudjuk tartani számodra a kiválasztott időkaput mint az eredeti rendelés leadásakor. Figyelem! Külsős futárral szállított rendeléseink utólagos módosítására a rendelés leadását követően nincs lehetőség!

Az Online bankkártyás fizetési opció választásakor kérjük vedd figyelembe, hogy amennyiben a megrendelt termék helyett csak helyettesítő terméket tudunk kiszállítani, melynek ára magasabb a megrendelténél, úgy a különbözet ismét zárolásra kerül, és a zárolásról újabb e-mail üzenetet kapsz. 

Megkapom az áruházban érvényes Bizalompontokat az online vásárlás során is?

A vásárlás után járó alap bizalompontokat jóváírjuk. Hirdetményhez köthető pontértékek nem kerülnek elszámolásra, de dolgozunk rajta, hogy minél előbb ezek a pontok is jóváírásra kerüljenek online vásárlás esetén.

Hol tudom igénybe venni az Auchan házhozszállítási szolgáltatását?

Az online rendelési és házhozszállítási szolgáltatást az ország egész területén végezzük. Egyes, hűtést igénylő termékeket azonban csak saját autóval tudunk szállítani, Budapesten és környékén. Ide kattintva tekintsdd meg térképünket, ahol pontosan megtudhatod, hogy szállítunk-e hozzád saját autóval.

Kell-e regisztrálnom, ha csak a termékválasztékot szeretném áttekinteni?

A termékválaszték áttekintéséhez és kosárba válogatásához nem szükséges előzetes regisztráció, csupán ha vásárolni is szeretnél. A regisztrációt pár, egyszerű lépésben a vásárlás előtt, közben vagy a vásárlás befejezése előtt is megcsinálhatod.

Hogyan tudok regisztrálni az oldalra?

Legegyszerűbben a [Belépés] menüpontra kattintva adhatod meg személyes adataidat: a teljes neved, e-mail címed, telefonszámodat és egy választott jelszót, melyet a jövőben bármikor módosíthasz. A szolgáltatáshoz történő regisztrálás feltétele, hogy megismerd és elfogadd az adatvédelmi nyilatkozatot. Az adatvédelmi nyilatkozat végén található elfogadom jelzéssel kell nyilatkozni arról, hogy az abban foglaltak egyértelműek és elfogadhatóak. Beérkező regisztrációs igényére egy automatikus válasz elektronikus levelet küldünk, melyben található linkkel tudja megerősíteni regisztrációját a szolgáltatásunkra. Egy e-mail címhez csak egy regisztráció végezhető el, melyhez tartozó jelszó bármikor módosítható a későbbiekben az elfelejtett jelszó funkció segítségével. A regisztráció a vásárlás megkedése előtt és a bevásárló kosár összeállítása után is végrehajtható.

Hogyan tudok belépni az oldalra?

Belépés esetén kérjük kattints a [Belépés] menüpontra és add meg regisztrált felhasználóneved és jelszavad.

Hogyan tudok vásárolni?

A bevásárlás elindításához nem szükséges regisztráció, ezért szabadon keresgélhetsz a termékkategóriák között és tájékozódhatsz a termékek részleteiről a termékoldalakon. A kosárba a termékek elhelyezhetőek termékoldalról és listaoldalról egyaránt. A termékeket a kereső segítségével is könnyedén megtalálhatod. Fontos tudni, hogy a termékek összeválogatása után a rendelés véglegesítéséhez regisztráció szükséges. Fontos, hogy a leadott rendelés "nyitott" státuszba állása jelenti azt, hogy a rendelés feldolgozását kollégáink megkezdték. 

Hogyan tudok saját autós kiszállítási idősávot választani, mennyibe kerül a szolgáltatás?

Saját autós kiszállítási idősávot legkorábban akár aznapra is lehet foglalni. A szabad időpontok között akár két hétre előre lefoglalható a kiszállítási időablak. Az időpont foglalásához először válaszd ki a táblázatból a kiszállításra legmegfelelőbb napot, és azon belül egy 2 órás, 5 órás vagy napi idősávot! A táblázat az adott idősávhoz tartozó szolgáltatási díjakat is egyértelműen mutatja. A szolgáltatás díja a kiválasztást követően a vásárlás teljes árához automatikusan hozzáadódik.

Hogyan tudom megadni a kiszállítási címet?

A kiszállítási címét a rendelés véglegesítése során tudod megadni. A cím kiválasztását a település irányítószámának megadásával kell kezdeni. A kiszállítási körzetünkön belül több cím is megadható. Személyes adataidat bizalmasan kezeljük, a maximális adatbiztonságot szem előtt tartva, az Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően tároljuk.

Milyen termékek kaphatóak az Auchan Online áruházban?

Több ezer termék közül válogathatsz, amelyek között friss élelmiszereket, fagyasztott termékeket és italokat épp úgy megtalál, mint egészségügyi, szépségápolási és tisztálkodási szereket, valamint háztartási termékeket, játékokat és elektronikai cikkeket. Termékválasztékunkat folyamatosan bővítjük.

Az Auchan Online felületén keresztül vásárolt termékek ára különbözik-e az Auchan bolti áraitól?

Az online vásárolt termékek árai eltérhetnek az aktuális áruházi árainktól. Természetesen ez a kitétel kiemelt ajánlatokban szereplő termékekre is érvényes.
Egyes, az Auchan Magyarország Kft. áruházaiban elérhető ajnálat típusok (így például egy meghatározott vásárolt mennyiség mellett egy ajándék termék adása, azaz 1+1; 2+1; 3+1), az Online Áruházban jelenleg nem érvényesek.

Az Online bankkártyás fizetési opció választásakor kérjük vedd figyelembe, hogy amennyiben a megrendelt termék helyett csak helyettesítő terméket tudunk kiszállítani, melynek ára magasabb a megrendelténél, úgy a különbözet ismét zárolásra kerül, és a zárolásról újabb e-mail üzenetet kapsz. 

Hogyan találok meg egy terméket?

Számos lehetősége van arra, hogy megtaláld a megvásárolni kívánt termékeket: - A termékek kategóriákba vannak osztályozva (pl.: alapvető élelmiszer), a kategóriákban található termékek - listáján a lap bal oldalán található szűrők segítségével szűkíthetsz. - A kereső segítségével egyszerűen megkeresheted a kívánt termékeket, és azonnal kosárba is rakhatod őket. - Az „Kiemelt ajánlatok” menüpontban az aktuális hirdetményekben szereplő termékek között válogathatsz.

Hogyan tudok egy terméket a bevásárlókosárba tenni, illetve a kosár tartalmán később módosítani?

A weboldalunk bármelyik terméklapján hozzá tudsz adni termékeket a bevásárlókosárhoz. Nem kell mást tenned, csak beírni a kért mennyiséget és a „Kosárba” gombra kattintani. A kosár gombra kattintva egyszerűen tudod törölni a kiválasztott terméket, vagy módosítani az adott termék mennyiségét. Felhívjuk figyelmedet, hogy saját autós élelmiszer rendelések módosításánál ugyanúgy 60 percig tudjuk tartani számodra a kiválasztott időkaput mint az eredeti rendelés leadásakor.

Van-e korlátja annak, hogy mennyi terméket vásárolhatok?

A vásárlás során minden termékre egyedileg került beállításra, hogy az adott terméknek mi az a felső mennyiségi határa, melyet biztosítani tud kiszállításra a cég. Az Auchan célja, hogy a termékek a kiszállítási területen a lehető legtöbb vásárló számára rendelkezésre álljanak, emiatt az online vásárlói felületen maximalizálva lettek a rendelhető mennyiségek. A felső határról természetesen minden esetben értesítünk, hiszen a rendszer a limitnél nagyobb darabszámú vagy mennyiségű terméket nem enged kiválasztani. Egyes, túlterhelt időszakokban a kosár súlyát és a benne lévő termékek maximális darabszámát is korlátozzuk, melyről pontos, számszerű információt adunk a kosár oldalon.

Mi a teendőm, ha a kívánt termékeket belehelyeztem a bevásárlókosárba és tovább szeretnék lépni?

A vásárlási folyamat szabadon választható, melynek három fő eleme van: - Termékek elhelyezése a kosárba - Saját autós kiszállítás esetén kiszállítási időpont foglalása - Kiszállítási cím és fizetési mód megadása A vásárlás befejező lépéseként a termékkiválasztás megerősítése szükséges. A befejező lépés előtt bármikor módosítható a kosár, az időpont és a kiszállítási cím. A vásárlás befejező lépése a rendelés leadása. Sikeres rendelésleadása esetén egy rendelés visszaigazoló emailt kapsz az Auchantól.

Hogyan történik a kiszállítás?

Saját autós kiszállítás esetén a kiválasztott termékeket temperált gépjárműben szállítjuk ki, és a csomagját egy Auchan alkalmazott fogja átadni. Természetesen az átvétel során ellenőrizheted az átvett termékek frissességét, minőségét és hogy minden vásárolt termék kiszállításra került-e. Amennyiben az általad vásárolni kívánt termék a szállítás napján nincs raktáron, akkor a munkatársunk visz magával egy olyan terméket, amely hasonló az általad választott termékhez (helyettesítő termék). A helyettesítő termékek elfogadása természetesen nem kötelező, azokat az átadás során azt visszautasíthatod, és csak a ténylegesen átvett termékekért kell fizetni. Bármelyik termék átvételének visszautasítására van lehetőség, amennyiben úgy döntessz, hogy nem felel meg azon minőségi elvárásoknak, melyeket a termék iránt támasztott. Külsős kiszállító partnerekkel szállított rendeléseink kapacitásaink függvényében körülbelül 1-3 munkanapon belül kerülnek kiszállításra. 

Nem élelmiszer típusú termékek (pl. háztartási gépek, kerti bútor, medence, stb.) rendelése esetén is kiválaszthatom a számomra ideális szállítási idősávot?

A szállítási idősáv kiválasztására kizárólag élelmiszer rendelés esetén, Auchan autós házhozszállítással van lehetőség. Nem élelmiszer termékek rendelése esetén áruházi átvétel (Auchan Drive szolgáltatás) sem elérhető.

Mit tegyek akkor, ha nem vagyok elégedett a helyettesítő termékkel?

A helyettesítő termékek a szállítólevélen meg lesznek jelölve és más színű szatyorba lesznek rakva. Ha úgy döntesz, hogy valamelyik termék nem felel meg, akkor nyugodtan visszaadhatod azt. Ez esetben munkatársunk levonja az át nem vett termék árát a számla végösszegéből.

Az Online bankkártyás fizetési opció választásakor kérjük vedd figyelembe, hogy amennyiben a megrendelt termék helyett csak helyettesítő terméket tudunk kiszállítani, melynek ára magasabb a megrendelténél, úgy a különbözet ismét zárolásra kerül, és a zárolásról újabb e-mail üzenetet kapsz. 

Hogyan kezelik a betétdíjas termékeket és azok göngyölegét?

A visszaváltható göngyöleggel értékesített termékek árai magukban foglalják a göngyöleg árát (betétdíjat) is. A göngyöleg ára a számlán minden esetben külön fel van tüntetve. A felhasználó a visszaváltható göngyöleget visszaviheti az Auchan áruházakba, mely esetben visszakapja annak árát. A visszaváltható göngyöleget közvetlenül a kiszállítást végző személynek nem lehet visszaadni.

Mikor kapom meg a vásárolt termékeket?

Saját autós kiszállítás esetén a vásárolt termékekhez szükséges kiszállítási időpontot is foglalni a vásárlás során. A kiszállítási időpont kiválasztásához 2 órás, 5 órás és napi idősávok állnak a rendelkezésére. Fontos megjegyezni, hogy minden idősávhoz tartozik egy maximális kapacitás. Az ideális idősáv fogalásához érdemes a bevásárló listáját már jó előre elkészíteni és rendelését időben leadni. A bevásárló lista leadására már 2 héttel a kiszállítást megelőzően is lehetősége van. Külsős kiszállító partnerekkel szállított rendelések esetén a kiszállítási idő kapacitás függvényében körülbelül 1-3 munkanap. 

Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?

ÁFÁ-s számla igényét a checkoutban jelezheted felénk. A ténylegesen átvett és kifizetett termékekről szóló elektronikus számlát emailben küldjük el.

Van a termékátvétel korhatárhoz kötve?

Csak 18 éven felüli személy jogosult a termékeket az átadás helyén átvenni. Amennyiben a kiszállítást végző kollégánknak kétségei támadnak a termékeket átvevő személy életkorát illetően, az adott személy azonban önként nem mutatja be a személyazonosságot igazoló okmányát, a kiszolgálási munkatárs a termék(ek) átadását megtagadja. Ugyanígy jár el kollégánk akkor is, ha az átvevő a személyazonosságot igazoló okmány szerint még nem múlt el 18 éves.

A kiszolgálási munkatárs az emeletre is felhozza a rendelésemet?

Igen, munkatársunk egészen a lakás/ház ajtajáig szállítja a termékeket.

Mi történik, ha lekésem a kiszállítást? Mit tudok tenni?

Amennyiben lekésnéd a kiszállítást kérjük, lépj kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal az info@auchan.hu e-mail címen, vagy a (+36-80) 10-90-10-es telefonszámon, és kollégáink megpróbálják a kiszolgálási munkatársunkat visszairányítani hozzád, amennyiben ez még lehetséges. Ha már nem tud visszamenni a kollégánk, akkor rendelésd töröljük, és újra meg kell azt rendelned.

Mi történik, ha az általam választott termék nem elérhető?

Sajét autós élelmiszer rendelése esetén amennyiben a kiszállítás napján az általad kiválasztott valamely termék nem elérhető az áruházunkban, akkor egy helyettesítő terméket fogunk szállítani. Ilyen esetben a helyettesítő termék a szállítólevélen külön megjelölésre kerül. Ezen termékeknek az elfogadása és megvásárlása természetesen nem kötelező. Amennyiben nem kéred a helyettesítő terméket, csak add vissza a kiszállítást végző kollégánknak. Online áruházunkban kapható legtöbb termékünkhöz előre meghatároztunk helyettesítő termékeket. A rendelés során megadhatod nekünk, hogy készlethiány esetén mely helyettesítő terméket vigyük ki a lehető legteljesebb rendelésteljesítés érdekében. Abban az esetben, ha a kiszolgálási munkatársunk nem talál megfelelő terméket az általad választott termék helyettesítésére, akkor az a rendelésből ki fog maradni. Külsős parnerrel végzett kiszolglás esetén nincs helyettesítés.

Mit kell tudnom az online kártyás fizetésről?

Az Simple Pay által nyújtott biztonságos bankkártyás fizetését alkalmazó webáruházakban ún. háromszereplős (webáruház-vásárló-bank) eljárással történik a tranzakció. A biztonságot a vásárlótól bekérendő adatok szétválasztása alapozza meg. Ennek jellemzője, hogy a tranzakciót minden esetben a vásárló kezdeményezi a webáruház oldaláról, melyen a megrendeléssel kapcsolatos információkat adja meg, a fizetéshez szükséges kártyaadatokat pedig kizárólag a bank tanúsítvánnyal ellátott, titkosítással rendelkező biztonságos fizetőoldalán adja meg. Az Simple Pay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal. A fizetés befejeztével a vásárló visszatér a kereskedő honlapjára, ahol a kereskedő a vásárlás eredményét jeleníti meg.

Abban az esetben, ha a webáruház üzemeltetője a rendelés összekészítése során a vásárló eredeti rendeléséhez „Helyettesítő terméket” tesz és a kosár értéke meghaladja az eredeti rendelés vásárlási értékét, a különbözet automatikusan zárolásra kerül. Ennek feloldása a rendelés átvételekor történik abban az esetben, ha a vásárló „Helyettesítő terméket” visszautasítja.

Fizetés lépései

  1. A webáruház oldalán választod ki az árut/szolgáltatást, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánod teljesíteni.
  2. Ezt követően átirányítunk a Simple Pay biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltened.
  3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatod el a tranzakciót.
  4. A Simple Pay által biztosított PSD2 - 3D Secure 2.0 online fizetési protokol miatt a rendszer kéri a vásárló saját internet bankjában beállított telekódját valamint egy sms-ben kiküdlött kódot is. Ez a biztonsági intézkedés az online fizetések lehető legbiztonságosabb lebonyolítását szolgálja. A telekód beállításának pontos lépésiről a felhasználók a saját banjuktól kaphatnak információt. 
  5. A fizetést követően az Simple Pay visszairányít a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kapsz visszaigazolást.

A sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni engedélyezést jelenti –, a Simple Pay elindítja a vásárló kártyájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Mire figyelj a vásárláskor, fizetéskor?

  1. Olvasd el webáruház üzletszabályzatát, vásárlási, garanciális és kiszállítási feltételeit!
  2. Tartsd nyilván a vásárlásával és a tranzakcióval kapcsolatos adatokat (tranzakcióazonosító, engedélyszám, összeg, vásárlás időpontja)!

Fizetés folyamata

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül az OTP Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget az Ön számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számláján történő terhelésére (levonására) azután kerül sor, miután Ön a futártól átvette a rendelését és a futár lezárta a tranzakciót.


Mit jelent a foglalás?

Az OTP bankhoz beérkező bankkártya tranzakció engedélykérés során az OTP bank a bankkártya tranzakció összegét zárolja az ügyfél számláján, ami csökkenti az ügyfél által elérhető egyenleget. A zárolás feloldására akkor kerül sor, amikor a bank megkapja az elfogadótól a tranzakció részletes adatait a könyvelésre. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el.

Sikertelen fizetés és teendők

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba

  • A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
  • A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
  • A kártyahasználat tiltott.
  • A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
  • A kártya lejárt.
  • A rendelés végösszege meghaladja a kártyán beállított online vásárlási limit öszzegét.

Számla jellegű hiba

  • Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
  • A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba

  • A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
  • A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba

  • Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
  • Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

 

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

 

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

 

Mit jelent az, ha bankomtól SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

Az Online bankkártyás fizetési opció választásakor kérjük vedd figyelembe, hogy amennyiben a megrendelt termék helyett csak helyettesítő terméket tudunk kiszállítani, melynek ára magasabb a megrendelténél, úgy a különbözet ismét zárolásra kerül, és a zárolásról újabb e-mail üzenetet kapsz. 

Hogyan állhatok el a vásárlásomtól?

Amennyiben élni szeretnél elállási jogoddal, annak módjáról az Általános Szerződési Feltételeink IV. fejezetében találsz bővebb információt.

Hol módosíthatom a kosaram?

Az oldalon belépés után a felhasználói név mellett található legördülő menüben a Rendeléseim - módosítás menüpont alatt a módosítani kívánt kosárba kell belépni és ott a rendelés módosítás gombra rákattintva elindítani az adott kosárra vonatkozó módosításokat. Felhívjuk figyelmedet, hogy saját autós élelmiszer rendelések módosításánál ugyanúgy 60 percig tudjuk tartani számodra a kiválasztott időkaput mint az eredeti rendelés leadásakor. Figyelem! Külsős kiszállító partnerrel szállított rendelések esetén nincs lehetőség az utólagos módosításra! 

Online fizetés esetén a kiszállítás időpontja nem módosítható az eredeti rendelés időpontjától számított 14 napon túli időpontra.

Az Online bankkártyás fizetési opció választásakor kérjük vedd figyelembe, hogy amennyiben a megrendelt termék helyett csak helyettesítő terméket tudunk kiszállítani, melynek ára magasabb a megrendelténél, úgy a különbözet ismét zárolásra kerül, és a zárolásról újabb e-mail üzenetet kapsz. 

Hogyan tudom törölni a rendelésem?

A rendelés törlése csak "Nyitott" rendelési státuszban lehetséges. Törlési szándék esetén a felhasználói profil "Megrendeléseim" menüpontja alatt a törölni kívánt rendelés kiválasztása után a "Részletek és módosítás" opcióra kattintva kell kiválasztani a "Rendelés törlése" opciót. Figyelem! Külsős kiszállító partnerrel végzett szállítás esetén a rendelés törlése csak ügyfélszolgálatunkon keresztül lehetséges a  (06-80) 10-90-10 telefonszámon!

Milyen élelmiszereket rendelhetek országosan?

A kiszállítás sajátosságai miatt jelenleg kizárólag hűtést nem igénylő tartós élelmiszert tudunk országosan kiszállítani. Fagyasztott vagy friss termékeket (tej- hús- zöldségfélék) esetén ez jelenleg nem kivitelezhető.

Rendelési információk megadása (pl. irányítószám, idősáv) után hibaüzenetet kapok az oldalon. Mit kell tennem?

Töröld az elavult fájlokat a böngésző gyorsítótárából, Windows operációs rendszer esetén a CTRL+F5, MacOS operációs rendszer esetén a CMD+R vagy CMD+SHIFT+R billentyűkombináció használatával. Szükség lehet a sütik/cookie-k törlésére is, ez a böngésző Beállítások menüpontjában végezhető el.

Mi a teendő "A további művelethez kosár megerősítése szükséges" hibaüzenet megjelenése esetén?

Lépj ki Auchan fiókodból, majd jelentkezz vissza.

Hogyan kérhetek távsegítséget elakadás vagy probléma esetén?

A távsegítség szolgáltatásunkat akkor tudja igénybe venni, ha 9-19 óráig (kivéve ünnepnapokon) felhívja 06-80-10-90-10-es telefonszámot és kapcsolatba lép InfoCenter-es kollégánkkal. A szolgáltatással kapcsolatos adatkezelésről ide kattintva tudhat meg többet.

A szolgáltatás lényege, hogy InfoCenter-es kollégánk képes Önnek úgy segítséget nyújtani, hogy a képernyőn megadott kódszám bediktálását követően ezzel a számmal távolról bejelentkezik a rendszerbe és láthatóvá válik számára is az Ön által látott képernyő az Auchan Online Áruházban. A kollégánk telefonon vagy közvetlen az Auchan Online Áruház  oldalán képes navigálni a menük között, megrendelése alakulását figyelemmel kísérni, illetve a megrendelés adatait módosítani, ha Ön ezt kéri.

Hol találom az egységes Auchan fiókkal kapcsolatos információkat?

Az egységes Auchan fiókkal kapcsolatban felmerülő kérdéseket az alábbi linken gyűjtöttük össze:

https://www.auchan.hu/auchan-fiok-gyik

ÁRUHITEL: Szükséges önrész befizetése a hitel felvételekor?

Áruhitel esetén a szükséges önrész nagysága konstrukciónként változik és függ a vételár nagyságától. Kérjük, a részletek kapcsán tekintsd meg aktuális hirdetményünket.

ÁRUHITEL: Milyen feltételekkel igényelhetek áruhitelt?

Hiteligénylést mindazon 18. életévüket betöltött, természetes személyek adhatnak be, akik megfelelnek az alábbi követelményeknek:

  • Magyarországon levő állandó lakcím
  • igazolt, rendszeres jövedelem
  • munkahelyen, vagy munkavégzés helyén vezetékes telefonon való közvetlen elérhetőség
  • nyugdíjasok, nevelőszülők esetében a lakcím kártyára bejegyzett tartózkodási címen, vezetékes
  • telefonon való közvetlen elérhetőség
  • munkaviszonyában nem áll próbaidő vagy felmondás alatt.

A részletekről tájékozódj áruhitel információs oldalunkon.

ÁRUHITEL: Milyen dokumentumok szükségesek a hiteligényléshez?

Személyazonosságot és lakcímet igazoló okmányok:

  • érvényes útlevél és lakcímkártya, vagy
  • magyar hatóság által kiállított érvényes állandó személyi igazolvány, vagy
  • érvényes személyazonosító igazolvány és lakcímkártya, vagy
  • érvényes új típusú, kártya formátumú vezetői engedély és lakcímkártya.

Azon személyek esetében, akik a fent felsorolt személyazonosító okmányok egyikével sem rendelkeznek, a devizabelföldi minőség igazolására alkalmas hatósági igazolvány.

Egyéb dokumentum:

  • Érvényes adóigazolvány
  • Jövedelmet igazoló okmányok:


Ha munkavállaló vagy:
30 napnál nem régebbi, ugyanazon munkáltatónál eltöltött min. 3 hónapos munkaviszonyról szóló munkáltatói igazolás (a Cetelem Zrt. formanyomtatványa, vagy a Cetelem Zrt. formanyomtatványán szereplő adatokat tartalmazó egyéb munkáltatói igazolás).

Ha vállalkozó vagy:
Vállalkozók esetében az adóhatóságtól származó jövedelemigazolás

Ha őstermelő vagy:
Őstermelők esetében az adóhatóságtól származó jövedelemigazolás

Ha nyugdíjas vagy:
Nyugdíjasok esetében nyugdíjtörzslap vagy bankszámlakivonat, vagy utazási igazolvány és nyugdíjszelvény, vagy tárgy évi év eleji összesítő a nyugdíj összegéről. Rokkantsági vagy rehabilitációs ellátás esetén, a rokkantsági, ill. rehabilitációs ellátás megállapításáról szóló határozat

 

Bővebb információ áruhitellel kapcsolatban itt olvasható.

ÁRUHITEL: Hogyan lehet a hitelt előtörleszteni / végtörleszteni?

Tájékoztatjuk, hogy előtörlesztési vagy végtörlesztési igényét benyújthatja a Magyar Cetelem Bank felé írásban online ügyfélszolgálaton vagy telefonon a 06 1 458-6070-es ügyfélszolgálati telefonszámon.

ÁRUHITEL: Hogyan tudok elállni hitelszerződésemtől?

Amennyiben meg szeretné szüntetni áruhitel szerződését, kérjük vegye fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal ingyenesen hívható számunkon: (+06-80) 10-90-10

 

A lemondáshoz szükséges nyilatkozat letölthető innen: LEMONDÓ NYILATKOZAT

Hogyan tudok tartós fogyasztási cikkeket rendelni országos kiszállítással?

Az Auchan online áruháza biztosítja a tartós fogyasztási cikkek (pl. tartós élelmiszer, italok, higiéniai termékek, háztartási papíráru, stb.) országos házhozszállítását. Ahhoz, hogy ezeket a termékeket Magyarország bármely településére meg tudd rendelni, nem kell mást tenned mint kosárba helyezni a megvásárolni kívánt terméket. Ekkor a termék az országos kiszállításra elérhető kosárba kerül. Miután ez megtörténik, nincs más dolgod mint végigmenni az online kassza folyamaton, megadni a szükséges szállítási, számlázási és fizetési információkat, és véglegesíteni a rendelésed. A szállítás várható ideje kb. három munkanap, gyakran azonban ennél kevesebb is lehet. 

Fontos tudni, hogy a termékeket nem csomagoljuk dobozba, fóliába, stb. - így próbáljuk megkímélni környezetünket a fölösleges csomagolóanyagoktól. Csomagod így is biztonságban utazik, ugyanis zárható, speciálisan kiképzett ládákban szállítjuk a címedre. Ha nem otthonra rendelsz, érdemes úgy készülnöd, hogy kényelmesen el tudd csomagolni a megrendelt termékeket. Bővebben itt tudsz tájékozódni: https://online.auchan.hu/orszag-auchan

Auchan.hu: Milyen katalógusokat ad ki az Auchan?

Az Auchan többféle katalógust ad ki, országos és helyi érvényességgel, speciális témákban is (sport, kertészet). Kérjük, vásárlás előtt ellenőrizze az érvényességet, és hogy az ajánlat pontosan melyik áruházra vonatkozik. Az érvényességi adatokat megtalálja minden kiadvány hátoldalán.

Auchan.hu: Milyen katalógusokat ad ki az Auchan?

Az Auchan többféle katalógust ad ki ad ki, országos és helyi érvényességgel, speciális témákban is (sport, kertészet). Kérjük, vásárlás előtt ellenőrizze az érvényességet, és hogy az ajánlat pontosan melyik áruházra vonatkozik. Az érvényességi adatokat megtalálja minden kiadvány hátoldalán.

Auchan.hu: Hol jelezhetem, ha nem kaptam meg a heti katalógust?

Ha nem kapta meg a kiadványt, kérjük, jelezze e-mailben, az info@auchan.hu címen, így segítve munkánkat.

Auchan.hu: Kell fizetni a parkolásért?

A parkolás ingyenes, a parkolók területén segélyszolgálatot üzemeltetünk.

Auchan.hu: Kell fizetni a parkolásért?

A parkolás ingyenes, a parkolók területén segélyszolgálatot üzemeltetünk.

Auchan.hu: Hogyan vállalhatok munkát az Auchannál?

Áruházainkban folyamatosan keresünk szakképzett munkatársakat, illetve gyakornoki pályázókat is. Böngésszen aktuális ajánlataink között az karrier.auchan.hu oldalon.

Auchan.hu: Elő tudom hívatni fényképeimet az áruházakban?

Fotószolgálatunk rövid határidővel elkészíti az Ön fotóit, posztereit, fényképes ajándékait, naptárait, üdvözlőkártyáit, CEWE FOTÓKÖNYVét.

Rendelését leadhatja kényelmesen, az Auchan Fotószolgálatán keresztül. E-mailben értesítjük, ha elkészült a megrendelése és a következő vásárláskor már át is veheti bármelyik áruházban.

Árainkért látogasson az Auchan Fotószolgálatra.

Auchan.hu: Van az áruházakban lehetőség ellátni kisgyermekemet?

Igen, legtöbb áruházunk rendelkezik szoptató / pelenkázó helyiséggel, ennek kulcsát a Vevőszolgálaton kérheti el.

Auchan.hu: Van-e a kisgyereknek gyereküléses, nagyobbaknak kisautós bevásárlókocsi?

A speciális, gyermekek igényei szerint kialakított bevásárló kocsik  az áruházak eladóterében állnak rendelkezésre.

Auchan.hu: Akadálymentesítettek az Auchan áruházak?

Az összes Auchan áruház és parkoló akadálymentesített, így mozgáskorlátozott vásárlóink számára is teljes körűen használható. A mozgássérültek számára kialakított bevásárló kocsik az áruházak eladóterében vehetők igénybe.

 

Auchan.hu: Működik szelektív hulladékgyűjtő az áruházakban?

Igen, áruházainkban kihelyezésre került használt elem- és fénycsőgyűjtő. Visszahozhatja hozzánk az üdítős dobozokat, a pet palackokat, a nem visszaváltható üvegeket. A konténereket az üvegvisszaváltóknál találja.
A szelektív hulladékgyűjtés áruházanként eltérő lehet, kérjük a Vevőszolgálaton érdeklődjön az adott áruházban található szelektív hulladékgyűjtők elérhetőségéről.

Auchan.hu: Milyen fizetőeszközökkel, vásárlási, étkezési utalványokkal tudok fizetni az Auchan áruházakban?

Az Auchan áruházakban tud fizetni készpénzzel, bankkártyával, illetve számos vásárlási, illetve étkezési utalvánnyal. A fizetőeszközök pontos listáját itt tekintheti meg!

 

Auchan.hu: Miért csörög a bevásárlókocsi? :)

Ahogy a trolibuszok esetében, úgy minden fémből készült mozgó szerkezetben felgyűlhet az elektrosztatikus töltés. Hogy ez ne okozhasson kellemetlen érzést, fémlánccal földeltünk minden Auchan bevásárlókocsit. A fémlánc csörgése okozza a jellegzetes hanghatást.

Az elektrosztatikus jelenségről bővebb információ itt elérhető.

Auchan.hu: Mire lehet szükségem a weboldal használatához?

Támogatott böngészők:

  • MS Internet Explorer 8 vagy újabb
  • Internet Explorer 7 vagy újabb
  • Mozilla Firefox 3, Firefox 2 vagy újabb
  • Apple Safari
  • Google Chrome

Adobe Flash Player - az oldal tökéletes megjelenítéséhez. Letöltés

Adobe Acrobat Reader - a heti újságok és más információs dokumentumok letöltött verziójának megjelenítéséhez. Letöltés

Auchan.hu: Hogyan tudhatok meg többet az Auchanról?

Az Auchan történetéről, magyarországi tevékenységeiről, befektetői és munkáltatói szerepvállalásáról az Auchan Magyarország és az Auchan Csoport menüpontok alatt kaphat bővebb felvilágosítást.

 

Auchan.hu: Ha nem jó méretű az általam kiválasztott ruhadarab, vállalnak-e méretre igazítást?

Áruházainkban nincs lehetőség méretre igazításra. 

 

Auchan.hu: Mit jelent az Auchan Garancia?

Az Auchan Garancia előnyei:

  • Biztosítja a termék gondtalan használatát.
  • Gyors segítség: elég egy telefonhívás a kár bejelentéséhez.
  • A 10 kg-nál nehezebb termékeket az Ön otthonában javíttatjuk.
  • Ön dönti el, hogy hány év extra nyugalmat vásárol.

Az Auchan Garancia szolgáltatást - a vásárolt termék típusától függően - 24 / 36 / 48 / 60 hónapra igényelheti. További információkért kattintson!

 

Auchan.hu: Honnan tudom letölteni az áruhitelhez szükséges munkáltatói igazolás űrlapját?

Az Oney Bank az alábbi, kitöltött munkáltatói igazolás bekérésével tudja megállapítani a hitelképességet:

Munkáltató igazolás űrlapja

Auchan.hu: Hogyan tájékozódhatok az Auchan ajánlatairól?

Amennyiben valamelyik áruházunk vonzáskörzetében lakik, postaládájában találja a következő időszakra érvényes katalógust. Ha körzeten kívülre esik lakhelye, az Ajánlatok menüpont alatt megnézheti összes érvényes kiadványunkat.
Ha nem szeretne lemaradni az aktuális ajánlatokról, feliratkozhat hírlevelünkre itt: https://www.auchan.hu/feliratkozas

Auchan.hu: Hogyan kapok a vásárlásról ÁFA-s számlát?

ÁFA-s számlát a blokk ellenében a Vevőszolgálatokon kérhet. Amennyiben a Vevőszolgálaton regisztrál Business bizalomkártyát, a későbbiekben a kártyával automatikusan tudnak Önnek egyszerűsített számlát nyomtatni a pénztárban.

 

Auchan.hu: Biztos lehetek-e az Auchan saját gyártású termékeinek minőségében?

Az Auchan dolgozóinak rendszeres képzésével és az áruházak HACCP minősítésével garantálja az élelmiszerbiztonságot saját gyártású termékeink esetében, a pékség, cukrászat osztályokon és a grillpulton. A HACCP nemzetközileg elfogadott, szisztematikus módszer az élelmiszerek biztonságának megteremtésére, a lehetséges kockázatok, veszélyek megállapítása, értékelése és kezelése révén. Az összes Auchan hipermarketben auditált HACCP rendszer működik, aminek felülvizsgálata évenként megtörténik.

A rendszeres HACCP felülvizsgálatok célja: az élelmiszerek biztonságosságának megteremtése, megőrzése, és a termékek nyomon követhetőségének biztosítása. Szabályozza az élelmiszerbiztonsági szempontból fontos technológiai műveleteket. Tartalmazza a higiéniai elvárásokat és paramétereket.

Auchan.hu: Hol tudom megnézni hogy milyen termékek kaphatók az üzletekben?

Auchan.hu: Hogyan tudok rendelni a webshopból?

Amennyiben online webáruházunkból szeretne rendelni, javasoljuk, hogy az online.auchan.hu webcímet Google Chrome böngészőben nyissa meg. Kattintson a regisztrációra, írja be e-mail címét és egy tetszőleges jelszót, majd az e-mailben kapott linkre kattintva erősítse meg regisztrációját. Ezt követően jelentkezzen be fiókjába, a kívánt termékeket helyezze a kosárba, majd a tovább gomb megnyomásával kövesse az oldal utasításait, végül a rendelés leadása gombbal küldje el megrendelését. Módosításra, törlésre a kiszállítást megelőző nap este 19:00-ig van lehetőség. Ehhez a  neve melletti legördülő menüből válassza ki a rendeléseim - módosítás menüpontot. További információkért kérjük, tekintse meg a Gyakran ismételt kérdéseket az online.auchan.hu weboldalunkon. Amennyiben online rendelésével kapcsolatos észrevétele, panasza van, kérjük, írja meg az ekereskedelem@auchan.hu e-mail címre.

 

Auchan.hu: Mit tegyek ha a megvásárolt termékkel van problémám?

Amennyiben tévesen vásárolt terméket és azt nem kívánja megtartani, eredeti, bontatlan csomagolásban, eladható állapotban blokk ellenében harminc napon belül visszavásároljuk. Ha minőségi kifogását jelezné, azt személyesen szíveskedjen megtenni a vásárlás helyén a vevőszolgálaton. Vevőszolgálataink az áruházak nyitvatartásával megegyező időszakban érhetők el. További információkért kérjük, látogassa meg az auchan.hu/vasarloi-utmutato weboldalunkat. Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban – vagy bármilyen más, áruházainkat érintő – észrevétele, panasza van, kérjük, írja meg nekünk az info@auchan.hu e-mail címre. 

 

Auchan.hu: Mi az a bizalomkártya program? Hogy tudok regisztrálni?

Bizalomkártya programunk az Auchan Magyarország törzsvásárlói programja, amelynek során Ön vásárlásai, tankolásai után bizalompontokat gyűjthet, azokat tetszés szerint levásárolhatja, illetve lehetősége van digitális kuponokkal további kedvezmények igénybevételére és nyereményjátékokon való részvételre. Bizalomkártyát online a bizalomkartya.auchan.hu és az online.auchan.hu weboldalakon, vagy személyesen áruházainkban igényelhet. További információkért kérjük, látogasson el a bizalomkartya.auchan.hu weboldalunkra. Amennyiben bizalomkártyájával kapcsolatos észrevétele, panasza van, kérjük, írja meg nekünk a bizalomkartya@auchan.hu e-mail címre.

 

Auchan.hu: Mi szükséges az áruhitel igényléshez?

Az igényléshez kérjük, hozza magával az alábbi dokumentumokat:

- magyar hatóság által kiállított érvényes személyi igazolványt vagy kártyaformátumú vezetői engedélyt vagy útlevelet

- lakcímkártyát és érvényes adóigazolványt

- a tartózkodási helyre szóló 60 napnál nem régebbi közüzemi számlát, vagy vezetékes telefon vagy internet számlát

- alkalmazottaknál 30 napnál nem régebbi, ugyanazon munkáltatónál eltöltött min. 3 hónapos munkaviszonyról szóló munkáltatói igazolást

- nyugdíjasok esetében nyugdíj törzslapot és az utolsó havi nyugdíjszelvényt

Auchan.hu: Hol találom az Adatkezelési tájékoztatót?

Auchan.hu: Mik a házhozszállítás feltételei az Auchannál?

Auchan.hu: Házhoz is szállítják az általam megvásárolt tartós fogyasztási cikket az áruházból, és ha igen milyen díjszabással?

Egységes az Auchanban kapható nem élelmiszer termékek – elsősorban elektronikai cikkek és háztartási gépek – házhozszállítási díjszabása. Ugyanazok a szállítási tarifák vonatkoznak az áruházakban vásárolt cikkekre, mint az online rendelt termékekre.

Az egész ország területére legkésőbb 7 munkanapon belül vállaljuk a házhozszállítást. A tarifákat a rendelés mérete és súlya, valamint a távolság alapján állapítottuk meg és a háztartási mennyiségekre vonatkozóan kategóriákat határoztunk meg. 

Az árakért és a pontos részletekért tekintse meg Auchan áruházak házhozszállítási szabályzatát!

Auchan.hu: Elszállítják régi készülékemet?

Igen, ha kívánja, az új készülék kiszállításának alkalmával elhozzuk a régit.

 

 

Auchan Bébé: Miért érdemes belépnem az Auchan Bébé Programba?

Az Auchan Bébé Programba történő regisztrációval exkluzív kedvezményeket vehetnek igénybe a program résztvevői. A kedvezményes termékeket várandós anyukák és legfeljebb 6 éves korú gyermekek szülei számára válogatjuk össze.

A havonta megújuló legfrissebb ajánlatainkról személyre szabott hírlevélben is értesítjük a programba regisztrált vásárlókat.

Az Auchan Bébé Program résztvevői a Bizalomkártya Programban elérhető egyéb előnyöket is élvezhetik (Családos nap, Bizalompontok gyűjtése és kedvezményre váltása, stb.).

Auchan Bébé: Hogyan tudok csatlakozni az Auchan Bébé Programhoz?

Regisztráljon bármely Auchan áruház Vevőszolgálatán Bizalomkártyájával vagy Auchan Kártyájával! Az érvényes regisztrációhoz adja meg email címét, melyre küldeni tudjuk a havonta megújuló ajánlatainkat, és gyermeke (várható) születési dátumát, valamint mutassa be gyermeke lakcímkártyáját!

Auchan Bébé: Ha még nincs Bizalomkártyám, hogyan tudok igényelni?

Áruházaink Vevőszolgálati pultjánál, valamint online a www.bizalomkartya.auchan.hu weboldalon a „Kártyaigénylés” menüpont alatt lehet Bizalomkártyát igényelni.

Auchan Bébé: Hol találok részletes információkat a Bizalomkártya Programról?

Auchan Bébé: Az Auchan Bébé Program ajánlatai összevonhatók a Bizalomkártya ajánlatokkal (pl. Családos nap)?

Igen, összevonhatók.

Auchan Bébé: Honnan kaphatok információt az aktuális Auchan Bébé Program ajánlatokról?

Egyrészt a programba regisztrált vásárlóinknak személyre szabott hírlevelet küldünk a havonta megújuló legfrissebb ajánlatainkról, másrészt az www.auchan.hu/bebe weboldalon is tájékozódhat, ráadásul aktuális kedvezményeinket a kijelölt termékeknél is feltüntetjük.

Auchan Bébé: Bizalomkártya Business-szel regisztrálhatok a programba?

Bizalomkártya Business-szel nem lehet regisztrálni az Auchan Bébé Programba.

Auchan Bébé: Elfelejtettem odaadni a kártyámat, utólag megkapom a kedvezményt?

Nem, utólagos kedvezmények és Bizalompontok jóváírására nincs lehetőség.

Auchan Bébé: A szekszárdi szupermarketben igénybe tudom venni az Auchan Bébé Program kedvezményeit?

A szekszárdi szupermarketben működik az Auchan Bébé Program, így a kedvezmények igénybe vehetők, a választék azonban eltérő lehet az adott időszaki promócióban szereplő termékektől.

Auchan Bébé: Az Auchan webáruházban igénybe tudom venni az Auchan Bébé Program kedvezményeit?

Az Auchan webáruházban az Auchan Bébé Program kedvezményei nem érvényesíthetők.

Auchan Bébé: Várandósságom alatt regisztráltam, azóta megszületett gyermekem. Hogyan tudom módosítani a már megadott adataimat?

Bizalomkártyával történő regisztráció esetén az áruházak Vevőszolgálatán vagy a www.bizalomkartya.auchan.hu/login oldalon belépve, a „Beállítások” menüpont alatt bármikor megváltoztathatja a már megadott adatait. Auchan Kártyával történő regisztráció esetén az adatok megváltoztatására az Auchan áruházakban található Pénzügyi Saroknál van lehetőség.

Auchan Bébé: Megváltozott valamelyik adatom (pl. telefonszám, lakcím stb.), hogyan tudom módosítani a rendszerben?

Bizalomkártyával történő regisztráció esetén az áruházak Vevőszolgálatán vagy a www.bizalomkartya.auchan.hu/login oldalon belépve, a „Beállítások” menüpont alatt bármikor megváltoztathatja a már megadott adatait. Auchan Kártyával történő regisztráció esetén az adatok megváltoztatására az Auchan áruházakban található Pénzügyi Saroknál van lehetőség.

Auchan Bébé: Hogyan tudok fel/leiratkozni az SMS-ben kapott értesítésekről?

Bizalomkártyával történő regisztráció esetén az értesítéseket le tudja mondani az áruházak Vevőszolgálatán vagy a www.bizalomkartya.auchan.hu/login oldalon belépve a „Beállítások” menüpont alatt az ajánlatokra, hírlevelekre, értesítésekre vonatkozó beállítások megváltoztatásával. Auchan Kártyával történő regisztráció esetén az értesítéseket le tudja mondani az áruházakban található Pénzügyi Saroknál.

Auchan Bébé: Hogyan tudok fel/leiratkozni az email-ben kapott értesítésekről?

Bizalomkártyával történő regisztráció esetén az értesítéseket le tudja mondani az áruházak Vevőszolgálatán vagy a www.bizalomkartya.auchan.hu/login oldalon belépve a „Beállítások” menüpont alatt az ajánlatokra, hírlevelekre, értesítésekre vonatkozó beállítások megváltoztatásával.

Auchan Kártyával történő regisztráció esetén az értesítéseket le tudja mondani az áruházakban található Pénzügyi Saroknál.

Auchan Bébé: Nem találtam meg a választ a kérdésemre, hol vehetem fel a kapcsolatot Önökkel?

CallCenter nyitvatartás:
H-Szo: 8:00 - 20:00
Vasárnap: 8:00 - 16:00

Ingyenesen hívható számunk:: 06/80-10-90-10
Vagy írjon nekünk levelet: bebe@auchan.hu vagy infocenter@auchan.hu

Bizalomkártya: Hol és hogyan tudok Bizalomkártyát igényelni?

Az OkAuchan applikációt letöltve vagy az online.auchan.hu felületén tudsz digitális Bizalomkártyát nyitni, fizikai Bizalomkártyát igényelni pedig az áruházban a vevőszolgálati pultnál van lehetőséged . A regisztrációnál először egy Auchan fiókot kell létrehoznod, majd ezt emailben megerősítened, ezután tudod létrehozni az új kártyádat.

Bizalomkártya: Hogyan lesz aktív a Bizalomkártyám?

Az áruházi vagy online regisztrációt követően, az email fiókodba érkező email megerősítésével lesz aktív a Bizalomkártyád. A fiók megerősítése mindenképpen szükséges, a 72 órán belül meg nem erősített fiókokat sajnos törölnünk kell.

Bizalomkártya: Hogyan gyűjthetem a pontjaimat?

Az áruházi, benzinkúti vagy online vásárlásnál a Bizalomkártyádat lekattintva tudod gyűjteni a Bizalompontjaidat.

Bizalomkártya: Hány pontot kapok áruházi vásárlás esetén?

Minden elköltött 1000 Ft után 5 Bizalompont gyűjthető, de tranzakciónként maximum 500 Bizalompont. Az áruház által megjelölt Bizalompontos termékek vásárlás után is gyűjthető pont.

Bizalomkártya: Hány pontot kapok benzinkúti vásárlás esetén?

Az Auchan töltőállomásokon történő, bármely típusú üzemanyag megvásárlásakor, minden elköltött 1000 Ft után 5 Bizalompont gyűjthető, de tranzakciónként maximum 500 Bizalompont.

Bizalomkártya: Mire használhatom a gyűjtött pontjaimat?

A Bizalompontok áruházi vásárlás esetén válthatók be, 1 pont= 1 Forint értékben, így csökkenthető a fizetendő végösszeg. Minden összegyűjtött pont levásárolható, de a Bizalompontokkal a vásárlási összérték maximum 90%-a fizethető ki.

Bizalomkártya: Egy vásárlás alkalmával mennyi pontot gyűjthetek?

Egy vásárlási tranzakció során a vásárlás végösszege után legfeljebb 500 (ötszáz) Bizalompont gyűjthető.

Bizalomkártya: Hol tudom megnézni, hogy mennyi pontot gyűjtöttem?

Az applikációban, a bizalomkartya.auchan.hu weboldalon bejelentkezés után, illetve a vásárlási blokk alján megtekinthető az aktuális egyenleg.

Bizalomkártya: Meddig érvényesek a pontjaim?

Ha az adott naptári évben nem használtad a Bizalomkártyádat se pontgyűjtésre, se pontbeváltásra, akkor december 31-én avultatjuk (töröljük) a pontjaidat. Erről minden esetben tájékoztatást küldünk december elején, hogy még legyen alkalmad használni a kártyádat.

Bizalomkártya: A Bizalomkártya és az Üzemanyag Kártya egyszerre használható?

Nem a Bizalomkártya az Üzemanyag Kártyával együtt nem használható.

Bizalomkártya: Mit tegyek ha elveszett, megsérült a kártyám?

Ha a Bizalomkártya elveszett, azt ellopták vagy az megrongálódott, a letiltása/pótlása kezdeményezhető személyesen az Áruházak vevőszolgálatán vagy az InfoCenter 06 80 10 90 10 -es telefonszámán. Új Bizalomkártya kiadása esetén a letiltott Bizalomkártya érvénytelenítéskori Bizalompont egyenlege átvezetésre kerül az új Bizalomkártyára.

Bizalomkártya: Elfelejtettem odaadni a kártyámat, utólag jóváírják a pontokat?

Nem, utólagos pontjóváírásra nincs lehetőség.

Bizalomkártya: Cég igényelhet Bizalomkártyát?

Nem, csak természetes személy igényelhet Bizalomkártyát. Vállalkozások és szervezetek Business kártyát tudnak igényelni az áruházi vevőszolgálatainknál.

Bizalomkártya: Áfás számla kérhető e a Buisness Bizalomkártya használatával együtt?

A Bizalomkártya használata esetén a vásárlásról ÁFÁ-s számlát az Auchan Magyarország Kft. kizárólag a Bizalomkártyához regisztrált névre és címre állít ki. Áruházi vásárlás és tankolás esetén egyaránt.

Bizalomkártya: Hogyan tudok fel/leiratkozni az emailbe és/vagy sms-ben kapott marketing megrendelésekről?

Bejelentkezés után a Profilom menüpontban tudod módosítani a hozzájárulásaidat a marketing megkereséshez (fel/leiratkozás). Továbbá le tudsz iratkozni az www.online.auchan.hu/unsubscribe oldalon, az email címed beírásával.

Bizalomkártya: Mik azok a Bizalomkártyás ajánlatok?

A Bizalomkártyás ajánlatok hetente megújuló termékajánlatokat tartalmaznak, melyek minden csütörtöktől következő hét szerdáig érvényesek (érvényességi dátum az ajánlatok alján található). Az aktuális Bizalomkártyás ajánlatokat az OkAuchan applikációban, vagy a profilodba bejelentkezve tudod megtekinteni. Az aktuális Bizalomkártya ajánlatokról emailben értesítünk, ha ehhez hozzájárulásodat adtad. A Bizalomkártya ajánlatokban megjelölt termék/termékek közül egy vásárlás alkalmával több (azonos) termék vásárlása esetén is érvényes a kedvezmény. A Bizalomkártya ajánlatok az áruházban valamint online rendelés esetén is felhasználhatóak. Az ajánlatok csak aktív, emailben megerősített fiókkal vehetők igénybe!

Bizalomkártya: Hogyan tudom használni a Bizalomkártyámat online vásárláskor?

Ha az Auchan fiókodhoz van hozzárendelve Bizalomkártya, akkor automatikusan megjelenik a Profilom menüpontban. Amennyiben még nincs a fiókodhoz Bizalomkártya társítva, ezt meg tudod tenni a bizalomkartya.auchan.hu-ra bejelentkezve, a regisztrációs form kitöltése után. Online vásárlásnál minden elköltött 1000Ft után 5 pontot tudsz gyűjteni, pontbeváltásra jelenleg viszont csak az áruházban van lehetőség. Az extra Családos vagy Nyugdíjas napi 3x-os pontokat is gyűjtheted online vásárlásod alkalmával.